ayat gerak

Sayang awak yang tengah baca blog saya nihh ,muahhh :)

Saturday 18 May 2013

Serba Serbi :D


Hidup tanpa rindu umpama tiada apa-2 dah ,sunyi segalanya >_<
Aku amat merindui cintaku disana (Azim) agak berjauhan lha antara aku dengan dia :(
Dia 'PERLIS' Aku pula 'KEDAH' memang lha utara tapi agak jauh sangat antara kami ..huhu..
Tak sanggupnya rindu bertaut lama, sayangku kepada dia pun begitu kuat sangat-2 ..
Tak boleh berpisah ..Kalau boleh aku nak sentiasa bersama dia , dia selalu buat aku 'HAPPY'..
Ya ALLAH ...Happy itu aku tak dapat nak berjangka apa-2 ..Memang 'KELUARGA' penting dalam hidupku ..
Itu memang yang utama dalam hidup aku, tanpa KELUARGA mungkin aku tak ada dekat dunia yang indah ini dan tak kenal seorang hamba ALLAH iaitu 'MUHAMMAD AZIM'..
Hal yang paling tak terkata, hanya aku mampu ucapkan 'YA ALLAH BERSYUKUR KERANA MENGENALI DIA'
Entah lha kenapa lha dia begitu penting sangat-2, tak boleh nak terkata apa-2 ..
Dia umpama nyawa aku , dia teman sahabat kawan dan yang lebih penting jantung hati aku sendiri ..
Dia lha segalanya yang aku ada sekarang dan tiada 'LELAKI' lain dalam hidup aku..
Dia lebih memahami aku berbanding orang yang rapat dengan aku ..

Dia yang selalu beri semangat kalau aku ada masalah tambah-2 pasal ---KAWAN---
Mungkin aku terlalu 'OVER'...Memang 'YA' sebabnya aku tak tahu dia seperti mana juga kan ..
Hati manusia kan mana boleh kita tahu dan baca..hahak..
Kalau boleh tahu ,aku dah boleh tengok sendiri apa yang sedang difikirkan ..Tapi aku yakin dia mungkin seperti aku jugakk...huhu..Apa orang cakap ,aku tak kisah ,'WHATEVER'..
Tapi aku cuba juga untuk tidak beri harapan terlalu tinggi sangat-2 nanti mungkin aku terluka pula kan ..
Tapi itu lha perasaan aku sekarang dan apa yang aku rasa ..
Aku pun tak tahu sangat-2 ..Aku tak nak DIPERMAINKAN ..
ALAHAI sakit sangat-2 bila disakiti ..aku tak sanggup ..
Aku harap cinta aku dengan dia berkekalan ,---AMINN--- :')


| MUHAMMAD AZIM BIN ABDUL SAFAR |

No comments:

Post a Comment