ayat gerak

Sayang awak yang tengah baca blog saya nihh ,muahhh :)

Wednesday 15 May 2013

Cinta Antara Kau Dan Aku



Aku percaya pada ketentuan Allah ,kita sebagai hamba Allah hanya merancang tapi Allah menentukan segalanya ..
kini aku bahagia dengan seseorang hamba Allah ,Allah kirimkan dia untukku untuk menjaga aku ,membimbing aku dan membahagiakan aku ,dia memang terlalu perfect untuk aku ..
aku bahagia sangat-2 berkenalan dengan hamba Allah yang Allah telah kirimkan ..
selama ini aku selalu menangis bersedih disebabkan 'LELAKI' yang suka permainkan hidupku ..
tapi mungkin kini aku tak rasa aku akan dipermainkan sebabnya dia selalu buatkan aku bahagia , tanpa dia hidupku tak akan seri sampai hari ini ..
Dia selalu beri kata-2 semangat kepada ku ,ambil berat sal aku dan yang penting dia betul-2 jujur untuk 'BERCINTA' bersama aku :')
Kalau tak masuk 'POLITEKNIK' mungkin aku tak akan dapat berkenalan dengan dia kan , ALHAMDULILLAH ,aku bertemu cinta yang ikhlas di sana ..
Kami lalui suka duka bersama-2 ,bila aku atau dia ada masalah kami akan berkongsi cerita dan akan ada jalan penyelesaiannya ..
Masing-2 saling memahami dan tak pernah pun ada masalah diantara kami ,tapi bila berkaitan orang ketiga memang tidak disukai oleh si dia ..
Sebab dia takut akan menganggu hubungan kami ,tapi aku tahu dia buat macam itu sebab taknak perpisahan kami berakhir sampai disini >_<
Aku suka gelarkan dia 'BUDAK SENGET' 'ORANG TUA' 'PLOWN' ayat itu lha aku suka panggil dia sebab itu buatkan aku semakin mesra untuk bersama dia , dia pown suka panggil aku ' BUDAK MELAMPAU' eeeihhh awak ,saya melampau ea ,,ohhhh! saya tahu saya melampau dengan awak je abang ku sayang :D
Aku bersyukur sangat-2 sekarang hubungan ku berjalan dengan baik dan tak ada masalah ,hope family kami akan merestui hubungan kami , kami amat menyanyangi antara satu sama lain..
TAK ADA YANG LAIN YANG AKU CINTAI ..

HANYA AWAK SEORANG
♥  MUHAMMAD AZIM BIN ABDUL SAFAR ♥ 

No comments:

Post a Comment